ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ

 

        Комітет

з питань державного будівництва та місцевого самоврядування

 

Протокол засідання № 91/06

                                                                                14 квітня 2010 року                                                                                   15 год. 00 хв.

                                                                                 м. Київ,

        вул. Садова, 3а, к. 416

                                       

Перший заступник Голови Комітету Боднар О.Б.

Секретар Комітету Гордієнко С.В.

 

Присутні: члени Комітету: Ключковський Ю.Б., Сінченко В.М.,                                                 Черноморов О.М.,  Павленко В.В.,  Петренко В.М.,  Подгорний С.П.,  Трайдук М.Ф., Горбатюк А.О., Надоша О.В.

Відсутні: Омельченко О.О., Матвієнко А.С.

 

Відповідальні працівники секретаріату Комітету: Завідувач секретаріату Комітету Малюга А.В., заступник Завідувача секретаріату Комітету  Данилюк О.А., головні консультанти:  Бережницький Я.В.,   Дмитрук Л.В., Желтова О.М., Корнієнко Т.М., Рибак О.Ф., Шкуріна Л.Б., Юрчук Ю.А., старший консультант Федоренко Ю.В.

 

Запрошені:

Картушинська Н.М. – радник Віце-прем’єр-міністра України В.М.Тихонова;

Дядюсь В.П. експерт Всеукраїнської асоціації сільських та селищних рад;

Зубко О.В. юрист Всеукраїнської асоціація сільських та селищних рад;

Козелько С.А. представник секретаріату Адміністрації Президента України;

Крамаренко О.О. начальник відділу фінансів у житлово-комунальній сфері Міністерства фінансів України;

Березовська К.В. – директор Департаменту державного регулювання Міністерства з питань житлово-комунального господарства України;

Аке Петерсон представник Генерального секретаря Ради Європи з питань реалізації програм співробітництва в Україні;

Толкованов В.В. – керівник програми Ради Європи “Посилення місцевої демократії та підтримка реформ місцевого самоврядування в Україні”;

Виборна З.А. – головний спеціаліст Управління регіональної політики Секретаріату Кабінету Міністрів України;

Гапотченко В.І. – заступник Керівника Управління по зв’язках з місцевими органами влади і органами місцевого самоврядування Апарату Верховної Ради України;

Колісніченко В.Є. – завідувач сектору Управління по зв’язках з місцевими органами влади і органами місцевого самоврядування Апарату Верховної Ради України;

Мельник С.О. – журналіст газети “Голос України”.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 

1.  Про призначення позачергових місцевих виборів.

2. Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про державну службу” щодо посилення протидії корупції (реєстр. №4276, н.д. Г.Москаль).

3.  Про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” щодо посилення протидії корупції (реєстр. №4278, н.д. Г.Москаль).

4. Про проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо впорядкування взаємовідносин у сфері теплопостачання) (реєстр. №2505, н.д. З.Шкутяк, В.Олійник, Є.Шаго, С.Пашинський).

5. Про Програму Ради Європи “Посилення місцевої демократії та підтримка реформ місцевого самоврядування в Україні”.

6. Про хід підготовки до проведення 12 травня 2010 року парламентських слухань на тему: “Реформування законодавства України про місцеві вибори в інтересах територіальних громад”.

 

***

 

СЛУХАЛИ: інформацію Першого заступника Голови Комітету О.Боднар про зміни у складі Комітету та про проект порядку денного засідання Комітету.

Перший заступник Голови Комітету зазначила, що відповідно до Постанови Верховної Ради України від 13 квітня 2010 року №2117-УІ “Про внесення змін до деяких постанов Верховної Ради України щодо кількісного та персонального складу комітетів Верховної Ради України шостого скликання”, членами Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування обрано народних депутатів України Горбатюка Анатолія Олексійовича та Надошу Олега Володимировича, які присутні на засіданні Комітету. Вона запропонувала народним депутатам України визначитися з підкомітетами, в яких вони  мають намір працювати, та підготувати відповідні заяви для їх розгляду на наступному засіданні Комітету.

О.Боднар ознайомила членів Комітету з проектом порядку денного засідання Комітету та запропонувала визначитися із зауваженнями та пропозиціями щодо нього.

С.Гордієнко запропонував включити до порядку денного засідання комітету та розглянути проект Закону про внесення змін до статті 37 Закону України “Про державну службу” та статті 21 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” (щодо пенсійного забезпечення) (реєстр. №4389).

Пропозицію підтримано.

 

О.Боднар запропонувала зняти з розгляду питання про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про державну службу” щодо посилення протидії корупції (реєстр. №4276, н.д. Г.Москаль) та про проект Закону про внесення змін до Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” щодо посилення протидії корупції (реєстр. №4278, н.д. Г.Москаль), оскільки автор представлених законопроектів особисто звернувся до Комітету з такою пропозицією (лист додається).

Пропозицію підтримано.

 

В.Павленко запропонував зняти з розгляду питання про проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо впорядкування взаємовідносин у сфері теплопостачання) (реєстр. №2505, н.д. З.Шкутяк, В.Олійник, Є.Шаго, С.Пашинський), оскільки підкомітет попередньо не розглянув дане питання.

Пропозицію підтримано.

 

О.Боднар запропонувала розглянути інформацію щодо програми Ради Європи “Посилення місцевої демократії та підтримка реформ місцевого самоврядування в Україні” першою за черговістю у списку питань порядку денного засідання Комітету.

Пропозицію підтримано.

 

Секретар Комітету С.Гордієнко вніс пропозицію розглянути у “Різному” звернення Православного благодійного фонду “Пересвєт” до Голови Верховної Ради України В.Литвина, яке скероване до Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування.

 

Пропозицію підтримано.

 

Заступник Голови Комітету ю.Ключковський запропонував розглянути пропозицію щодо участі членів Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування у міжнародній конференції „Регулювання політичних партій в Україні: сучасний стан і напрями реформ та згоду комітету виступити організатором даного заходу.

Пропозицію підтримано.

 

Перший заступник Голови Комітету О.Боднар ознайомила членів Комітету з оновленим проектом порядку денного засідання Комітету та запропонувала визначитися шляхом голосування щодо його прийняття за основу та в цілому в такій послідовності питань:

1. Про Програму Ради Європи “Посилення місцевої демократії та підтримка реформ місцевого самоврядування в Україні”.

2. Про призначення позачергових місцевих виборів.

3. Про проект Закону про внесення змін до статті 37 Закону України “Про державну службу” та статті 21 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” (щодо пенсійного забезпечення) (реєстр. №4389, друге читання).

4. Про хід підготовки до проведення 12 травня 2010 року парламентських слухань на тему: “Реформування законодавства України про місцеві вибори в інтересах територіальних громад”.

5. Про звернення Православного благодійного фонду “Пересвєт” до Голови Верховної Ради України В.Литвина.

6. Про участь членів Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування у міжнародній конференції „Регулювання політичних партій в Україні: сучасний стан і напрями реформ та згоду комітету виступити організатором даного заходу.

 

УХВАЛИЛИ:

1.Затвердити порядок денний засідання Комітету за основу та в цілому.

ГОЛОСУВАЛИ:За” – одноголосно.

 

Рішення прийнято.

 

1. 

СЛУХАЛИ: інформацію Першого заступника голови Комітету О.Боднар про Програму Ради Європи “Посилення місцевої демократії та підтримка реформ місцевого самоврядування в Україні”.

Доповідач зазначила, що співпраця одного з ключових комітетів українського парламенту та Програми Ради Європи має важливе значення для подальшого розвитку законодавчої бази у сфері місцевого самоврядування, її реформування на засадах деконцентрації та децентралізації владних повноважень, наближення вітчизняного законодавства до європейських стандартів.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України, Аке Петерсен, В.Толкованов.

Аке Петерсон нагадав про досвід співробітництва з Комітетом на прикладі реалізації пілотного проекту в Ірпінському регіоні (м.Ірпінь, с.Буча, с.Ворзель, с.Коцюбинське) Київської області, коли він обіймав посаду Надзвичайного і повноважного посла Королівства Швеція в Україні. На сьогодні Рада Європи зацікавлена у масштабній співпраці з Україною і пропонує низку програм з подальшого реформування сфери місцевого самоврядування.

В.Толкованов як Керівник програми Ради Європи “Посилення місцевої демократії та підтримка реформ місцевого самоврядування в Україні” представив дану програму та охарактеризував її основні компоненти, зокрема, міжмуніципальне співробітництво. Він вказав на плани взаємодії з Комітетом уже найближчим часом: при підготовці до проведення 28 квітня 2010 року круглого столу: “Проект Виборчого кодексу України” та 12 травня 2010 року парламентських слухань на тему: “Реформування законодавства України про місцеві вибори в інтересах територіальних громад”.

В.Толкованов наголосив, що Україна є учасником Європейської хартії місцевого самоврядування. Однак, конституційні та законодавчі засади місцевого врядування в країні все ще не відповідають стандартам Ради Європи. Саме тому, відповідно до Плану дій Ради Європи для України, стратегічний акцент повинен бути зроблений на наданні допомоги Україні з метою забезпечення ефективного впровадження Хартії. Хартія також є основою для розробки масштабної реформи децентралізації та її ефективної реалізації.

Децентралізацію в Україні можна розглядати як частину більш масштабної реформи державного управління, яка вимагає перерозподілу завдань, повноважень і ресурсів на національному, регіональному та місцевому рівнях. Зокрема, це включає передачу ширших повноважень, функцій і ресурсів від держави органам  місцевого самоврядування відповідно до принципів Хартії.

Різні нормативно-правові акти у сфері місцевого самоврядування, які були прийняті в різний період з моменту проголошення незалежності, спираються на різні ідеології, в результаті чого є внутрішньо не  узгодженими. Ряд законодавчих положень з питань місцевого самоврядування суперечать законодавству про територіальні органи державної виконавчої влади, що призводить до конфліктів між повноваженнями органів місцевого самоврядування та центральних органів виконавчої влади. Для того, щоб розв’язати ці суперечності, існує потреба у комплексній стратегії децентралізації та реформі місцевого самоврядування, яка буде передбачати узгодження всіх відповідних законодавчих актів, зокрема конституційні поправки.

Присутні на засіданні члени Комітету привітали налагодження та посилення взаємовигідної співпраці між Комітетом Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування і Програмою Ради Європи “Посилення місцевої демократії та підтримка реформ місцевого самоврядування в Україні” та висловили пропозиції щодо конкретних напрямів такої співпраці.

Члени Комітету доручили секретаріату Комітету здійснювати організаційні заходи щодо підтримки співпраці між Комітетом та Програмою Ради Європи “Посилення місцевої демократії та підтримка реформ місцевого самоврядування в Україні”.

Пропозицію підтримано.

 

 

2.

СЛУХАЛИ: інформацію голови підкомітету з питань виборчого законодавства та об’єднань громадян С.Подгорного про призначення позачергових місцевих виборів.

Доповідач поінформував присутніх про зміст підготовлених матеріалів щодо питання призначення позачергових виборів окремих сільських, селищних, міських голів та запропонований підкомітетом проект рішення Комітету, в якому Верховній Раді України рекомендується призначити позачергові місцеві вибори на неділю 11 липня 2010 року.

Загалом на розгляд подається 55 проектів постанов щодо призначення позачергових місцевих виборів у зв’язку з достроковим припиненням  повноважень сільських голів, а саме: 35 – за власним бажанням на підставі поданих заяв; 10 – у зв’язку зі смертю; 7– у зв’язку з рішенням суду; 2 – у зв’язку з рішенням ради; 1 – у зв’язку з пропозицією Одеської обласної державної адміністрації.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

Члени Комітету зробили наголос на тому, що призначення позачергових місцевих виборів на сьогодні загалом є недоцільним. Це пов’язано із невизначеністю дати проведення чергових місцевих виборів, неврегульованістю питання фінансування позачергових місцевих виборів через відсутність Державного бюджету України на 2010 рік тощо. Хоча в окремих громадах існує нагальна необхідність проведення таких виборів, оскільки там впродовж тривалого часу не вирішуються питання місцевого значення, віднесені до компетенції місцевого самоврядування.

З огляду на зазначене, разом із виконанням обов’язку Комітету з підготовки до розгляду Верховною Радою України питань призначення позачергових місцевих виборів, було досягнуто домовленості звернутися до Голови Верховної Ради України В.Литвина з інформацією про ситуацію, що склалася у сфері призначення позачергових виборів.

УХВАЛИЛИ:

1. Рекомендувати Верховній Раді України призначити позачергові вибори:

         Вербецького сільського голови (Вербецька сільська рада Ярмолинецького району Хмельницької області),
         Тарасівського сільського голови (Тарасівська сільська рада Ярмолинецького району Хмельницької області),
         Кіровського сільського голови (Кіровська сільська рада Новгород-Сіверського району Чернігівської області),
         Веселівського сільського голови (Веселівська сільська рада Новомиргородського району Кіровоградської області),
         Дніпровокам’янського сільського голови (Дніпровокам’янська сільська рада Верхньодніпровського району Дніпропетровської області),
         Завадівського сільського голови (Завадівська сільська рада Яворівського району Львівської області),
         Водянського сільського голови (Водянська сільська рада Петрівського району Кіровоградської області),
         Слоутського сільського голови (Слоутська сільська рада Глухівського району Сумської області),
         Глушковецького сільського голови (Малацківська сільська рада Ярмолинецького району Хмельницької області),
         Косівського сільського голови (Косівська сільська рада Олександрійського району Кіровоградської області),
         Миколаївського сільського голови (Миколаївська сільська рада Волноваського району Донецької області),
         Боднарівського сільського голови (Боднарівська сільська рада Ярмолинецького району Хмельницької області),
         Забуянського сільського голови (Забуянська сільська рада Макарівського району Київської області),
         Нижньостановецького сільського голови (Нижньостановецька сільська рада Кіцманського району Чернівецької області),
         Бугаського сільського голови (Бугаська сільська рада Волноваського району Донецької області),
         Ленінського сільського голови (Ленінська сільська рада Красногвардійського району Автономної Республіки Крим),
         Пакульського сільського голови (Пакульська сільська рада Чернігівського району Чернігівської області),
         Чапаєвського сільського голови (Чапаєвська сільська рада Великомихайлівського району Одеської області),
         Руднє-Іванівського сільського голови (Руднє-Іванівська сільська рада Ємільчинського району Житомирської області),
         Свердловського сільського голови (Свердловська сільська рада Коропського району Чернігівської області),
         Клюсівського сільського голови (Клюсіська сільська рада Щорського району Чернігівської області),
         Чепелівського сільського голови (Чепелівська сільська рада Щорського району Чернігівської області),
         Печірнянського сільського голови (Печірнянська сільська рада Лановецького району Тернопільської області),
         Загірцівського сільського голови (Загірцівська сільська рада Лановецького району Тернопільської області),
         Криштопівського сільського голови (Криштопівська сільська рада Близнюківського району Харківської області),
         Стильського сільського голови (Стильська сільська рада Старобешівського району Донецької області),
         Змітнівського сільського голови (Змітнівська сільська рада Сосницького району Чернігівської області),
         Веприцького сільського голови (Веприцька сільська рада Гадяцького району Полтавської області),
         Лютарського сільського голови (Лютарська сільська рада Ізяславського району Хмельницької області),
         Більче-Золотецького сільського голови (Більче-Золотецька сільська рада Борщівського району Тернопільської області),
         Андріївського сільського голови (Андріївська сільська рада Диканського району Полтавської області),
         Кренидівського сільського голови (Крендівська сільська рада Середино-Будського району Сумської області),
         Бандишівського сільського голови (Бандишівська сільська рада  Могилів-Подільського району Вінницької області),
         Більськовільського сільського голови (Більськовільська сільська рада Володимирецького району Рівненської області),
         Сухоставського сільського голову (Сухоставська сільська рада Гусятинського району Тернопільської області),
         Новомиколаївського сільського голови (Новомиколаївська сільська рада Скадовського району Херсонської області),
         Дем’янковецького сільського голови (Дем’янковецька сільська рада Дунаєвецького району Хмельницької області),
         Рижківського сільського голови (Рижківська сільська рада Коропського району Чернігівської області),
         Сиволозького сільського голови (Сиволозька сільська рада Борзнянського району  Чернігівської області),
         Кам’яно-Костуватського сільського голови (Кам’яно-Костуватська сільська рада Братського району  Миколаївської області),
         Балківського сільського голови (Балківська сільська рада Василівського району Запорізької області),
         Залишанського  сільського голови (Залишанська сільська рада Поліського району  Київської області),
         Новоолександрівського сільського голови (Новоолександрівська сільська рада Братського району Миколаївської області),
         Комінтернівського селищного голови (Комінтернівська селищна рада Комінтернівського району Одеської області),
         Пантаївського селищного голови (Пантаївська селищна рада Олександрійської міської ради Кіровоградської області),
         Селезнівського селищного голови (Селезнівська селищна рада Перевальського району Луганської області),
         Боково-Платівського селищного голови (Боково-Платівська селищна рада Антрацитівської міської ради Луганської області),
         Красятицького селищного голови (Красятицька селищна рада Поліського району Київської області),
         Первомайського селищного голови (Первомайська селищна рада Первомайського району Автономної Республіки Крим),
         Дружбівського селищного голови (Дружбівська селищна рада Олевського району  Житомирської області),
         Харківського міського голови (місто Харків Харківської області),
         Миколаївського міського голови (місто Миколаївка Слов’янської міської ради Донецької області),
         Ізмаїльського міського голови (місто Ізмаїл Одеської області),
         Нетішинського міського голови (місто Нетішин  Хмельницької області), 
         депутатів Новотроянівської сільської ради (Новотроянівська сільська рада Болградського району Одеської області) на неділю 11 липня 2010 року, прийнявши відповідні постанови Верховної Ради України.

2. У разі, якщо протягом пленарного тижня 27-30 квітня 2010 року подані на розгляд Верховної Ради України народними депутатами України – членами Комітету проекти постанов про призначення позачергових місцевих виборів не будуть розглянуті, доручити визначити дату, на яку доцільно призначити ці вибори, голові підкомітету з питань виборчого законодавства та об’єднань громадян Подгорному С.П.

3. Доручити виступити на пленарному засіданні Верховної Ради України з цього питання народному депутату України, голові підкомітету з питань виборчого законодавства та об’єднань громадян Подгорному С.П.

ГОЛОСУВАЛИ:За” – одноголосно.

 

Рішення прийнято.

 

3.

СЛУХАЛИ: інформацію секретаря Комітету С.Гордієнка про проект Закону про внесення змін до статті 37 Закону України “Про державну службу” та статті 21 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” (щодо пенсійного забезпечення) (реєстр.№4389, друге читання).

Доповідач поінформував присутніх про хід підготовки до другого читання законопроекту з реєстр. № 4389 та ознайомив їх із зауваженнями Головного юридичного управління Апарату Верховної Ради України. Він звернув увагу на запропоноване формулювання однієї з поданих пропозицій: “Частину сьому статті 21 після першого речення доповнити реченням такого змісту: “На призначення пенсії на умовах, визначених цим Законом, також мають право особи, незалежно від місця роботи на час досягнення пенсійного віку, які мають не менше 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад в органах місцевого самоврядування та на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, до набрання чинності цим Законом”. Таке формулювання фактично змінювало зміст відповідного положення законопроекту. Також було вказано на недоречність терміну “взаємозалік”, який використано у зауваженнях стосовно періодів державної служби та служби в органах місцевого самоврядування. В узагальнюючому висновку Головного юридичного управління Апарату Верховної Ради України зазначалося, що законопроект потребує доопрацювання з наступним поданням його на повторне друге читання.

 

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

Ю.Ключковський зазначив, що із зауваженнями Головного юридичного управління Апарату Верховної Ради України погодитися не можна і підстав змінювати висновок Комітету від 07.04.2010 р. не має. Однак, для з’ясування питання представникам Комітету та його секретаріату варто було б зустрітися з фахівцями Головного юридичного управління та обговорити проблему.

 

Пропозицію підтримано одноголосно.

 

4.

 

СЛУХАЛИ: інформацію керівника робочої групи, Заступника Голови Комітету Ю.Ключковського про хід підготовки до проведення 12 травня 2010 року парламентських слухань на тему: “Реформування законодавства України про місцеві вибори в інтересах територіальних громад”.

Доповідач поінформував присутніх про основні заходи, здійснені в Комітеті та його секретаріаті щодо належного організаційно-методичного забезпечення проведення парламентських слухань на тему: “Реформування законодавства України про місцеві вибори в інтересах територіальних громад”, які мають пройти у сесійній залі парламенту 12 травня 2010 року та запропонував проект рішення Комітету із цього питання.

 

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

УХВАЛИЛИ:

1. Інформацію про хід підготовки до проведення парламентських слухань взяти до відома.

2. Підтримати пропозицію Робочої групи щодо:

         - регламенту парламентських слухань;

         - орієнтовного кола учасників парламентських слухань;

         - переліку та тематичної спрямованості інформаційно-аналітичних матеріалів, які будуть запропоновані до тиражування та розповсюдження.

         3. Схвалити лист Комітету до керівників депутатських фракцій та голів комітетів Верховної Ради України стосовно проведення парламентських слухань (додається).

ГОЛОСУВАЛИ:За” – одноголосно.

 

Рішення прийнято.

 

 

5.

 

СЛУХАЛИ: інформацію секретаря Комітету С.Гордієнка про звернення Православного благодійного фонду “Пересвєт” до Голови Верховної Ради України В.Литвина, яке скероване до Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування.

Доповідач поінформував присутніх про те, що до Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування надіслано для надання пропозицій звернення Православного благодійного фонду “Пересвєт” до Голови Верховної Ради України В.Литвина щодо сприяння і участі у міжнародному автопробігу по містах-героях та містах воїнської слави Росії, Республіки Білорусь і України, присвяченого 65-річчю Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років, що проводиться в рамках заходів Всеросійської вахти пам’яті “Никто не забыт, ничто не забыто”.

С.Гордієнко, підтримуючи прагнення щодо вшанування пам’яті наших співвітчизників – переможців найбільш масштабної і трагічної війни в історії людства, вказав, що даний захід має політичне спрямування і не потребує рішень правового характеру. У зв’язку із цим видається за доцільне направити звернення Православного благодійного фонду “Пересвєт” до депутатських фракцій у Верховній Раді України для розгляду і можливої участі у вищезазначеній акції. Про таку пропозицію Комітету необхідно поінформувати Голову Верховної Ради України В.Литвина.

 

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

 

У зв’язку із цим члени комітету визначились за доцільне направити звернення Православного благодійного фонду “Пересвєт” до депутатських фракцій у Верховній Раді України для розгляду і можливої участі у вищезазначеній акції. Про таку пропозицію Комітету необхідно поінформувати Голову Верховної Ради України В.Литвина.

 

Пропозицію підтримано.

 

СЛУХАЛИ: Заступника Голови Комітету Ю.Ключковського про пропозицію Лабораторії законодавчих ініціатив щодо участі членів комітету у міжнародній конференції „Регулювання політичних партій в Україні: сучасний стан і напрями реформ, яка має відбутися 21 травня 2010 року в м. Києві (готель Опера, вул. Б.Хмельницького, 53, конференц-холСимфонія”). Тривалість заходу - з 9:30 до 17:30.

Ю.Ключковський поінформував, що Конференція організовуватиметься Лабораторією законодавчих ініціатив спільно з Бюро ОБСЄ з демократичних інститутів і прав людини (БДІПЛ) та проходитиме за підтримки Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування і Центральної виборчої комісії.

Основною метою заходу є обговорення ключових проблем регулювання діяльності політичних партій в Україні (у тому числі, пов’язаних з участю партій у виборах та фінансуванням виборчих кампаній), визначення шляхів і перспектив їх вирішення. В ході конференції Лабораторією законодавчих ініціатив буде представлено Національний Звіт щодо регулювання політичних партій в Україні.

До участі у конференції запрошуються народні депутати України, члени Центральної виборчої комісії, представники Міністерства юстиції України, інших органів державної влади, експерти БДІПЛ/ОБСЄ, зарубіжні та вітчизняні фахівці у сфері регулювання політичних партій та виборів.

В обговоренні питання взяли участь: присутні народні депутати України.

Члени комітету погодились із пропозицією, що захід проходитиме за підтримки та участі членів Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування

 

Пропозицію підтримано.

 

 

 

 

 

 

Перший Заступник

Голови Комітету                                                       О.БОДНАР

 

 

Секретар Комітету                                                    С.ГОРДІЄНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО,

ЯКІ РОЗГЛЯНУЛИ НА ЗАСІДАННІ КОМІТЕТУ

14.04.2010 року

1. Про Програму Ради Європи “Посилення місцевої демократії та підтримка реформ місцевого самоврядування в Україні”.

2. Про призначення позачергових місцевих виборів.

3. Про проект Закону про внесення змін до статті 37 Закону України “Про державну службу” та статті 21 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” (щодо пенсійного забезпечення) (реєстр. №4389, друге читання).

4. Про хід підготовки до проведення 12 травня 2010 року парламентських слухань на тему: “Реформування законодавства України про місцеві вибори в інтересах територіальних громад”.

5. Про звернення Православного благодійного фонду “Пересвєт” до Голови Верховної Ради України В.Литвина.

6. Про участь членів Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва та місцевого самоврядування у міжнародній конференції „Регулювання політичних партій в Україні: сучасний стан і напрями реформ та згоду комітету виступити організатором даного заходу.

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“6 сесія 6 скликання ”

19 грудня 2014 14:35
19 грудня 2014 14:34
19 грудня 2014 14:31
19 грудня 2014 14:29
19 грудня 2014 14:14
27 листопада 2013 16:17
27 листопада 2013 16:16
27 листопада 2013 16:15
27 листопада 2013 16:12
27 листопада 2013 16:08